Friday, December 9, 2011

WHAT HAPPENED TO ME???

Menjelang tahun 2012, bertambah lagi umur aku... 28...hurm... rasa cam malu pulak nak isi apa2 borang dengan title "CIK" dengan umur 28....tp nak buat camne...jodoh x sampai lagi...

Bercakap tentang JODOH... aku xtau ape yg blaku kat diri aku skrg ni...aku xfaham...mungkin ini juga salah satu fasa yg dialami oleh semua wanita kat dunia ni..fasa peringkat umur di mana tak terasa nak kawen lagi...fasa di mana malas dah nak pikir pasal kawen ni...ade, adelaaa... xde, xdelaa....tapi soalan pasal kawen jugaklah yg akan kluar dari membe2 atau sedara2...bila ckp XDE LAGI, akan ade 2 jwpn yg akan kluar dari mulut diorang...

1) tipulaaa...
2) ko tu memilih sangat....

dan biasanya aku akan jawab dgn ayat yg buat diorg meluat n xnak tanya lagi dah...hahaha... aku jawab, " PEMPUAN CUN ZAMAN SEKARANG MEMANG KAWEN LAMBAT..."
ahahahhaa...tp nk kena tukar jawapan dah tahun depan ni....
.
..
...
Pikir punya pikir punya pikir,last2 aku dapat satu jwpn yg aku rasa agak best yg akan buat wartawan2 sukarela tu malas nak tanya dah... "JODOH TU KAN RAHSIA ALLAH..." hehehe...amacam??? best x jawapan tu (^____^)

Adakah fasa yg aku lalui ni NORMAL bg mana2 wanita? Fasa XDE MOOD NAK KAWEN...harap2 aku masih normal lagi....huhu

1 comment:

  1. masih normal lagi sol..dan jwpn tu sgt best..org pon mls nk tanye lagi kalau bg jwpn cmtu..hehe :)

    ReplyDelete